Zoek je een manier om jouw sales collega’s te helpen om zich te profileren als thoughtleader en leads te genereren door relevante content te delen op LinkedIn? Dan heb je met PostSpeaker een ijzersterk verkoopinstrument in handen.
Knoop gesprekken aan met potentiële klanten, bouw vruchtbare relaties op met prospects door waardevolle kennis en inzicht met hen te delen.
Bereik met één druk op de knop alle LinkedIn-connecties van je collega’s en volgers van jullie LinkedIn-bedrijfspgina.
Met PostSpeaker hoeven je collega’s van sales niet voor jou te delen, dat doen wij voor ze. Zodat zij zich kunnen focussen op het realiseren van hun verkoopdoelstellingen.
Optimaliseer conversie en leer welke berichten, kanalen en collega’s de meeste mediawaarde, traffic en conversie opleveren.
Bedrijven die verkopen via social media halen 119% meer rendement uit hun investering in vergelijking met traditionele verkooptechnieken.
Stel, je organisatie heeft 1.000 volgers op LinkedIn en 50 collega’s willen je berichten delen. Als zij gemiddeld 300 unieke connecties hebben, dan is je potentiële bereik op LinkedIn minimaal 16.000.
Van 1.000 naar 16.000 klinkt mooi, maar hoe zorg je ervoor dat die collega’s keer op keer je berichten gaan delen? Want vaak heeft men geen tijd, vergeet men te delen of vindt men het te veel gedoe.
PostSpeaker neemt al die moeite uit handen. Zodra je collega’s aan boord zijn, gaat delen vanzelf*. Ze hoeven enkel iets te doen als ze een bericht willen aanpassen of niet willen delen.
* M.u.v. Facebook persoonlijke pagina’s.
How you save 98% on the costs for sponsored content
From sharing is caring to caring for sharing
The disastrous consequences of not having a social sharing strategy