Onze abonnementen zijn afgestemd op het aantal mensen dat je als promoter wilt inzetten. Je hebt de keuze uit een flexibel, maandelijks opzegbaar abonnement of een voordelig jaarabonnement.
Neem contact met ons op voor een plan op maat.
Hierin ben je helemaal vrij. Je kan zoveel berichten maken, inplannen en publiceren als je zelf wilt.
Een promoter is iemand die bereid is jouw content via PostSpeaker te delen, bijvoorbeeld een collega’s, vrijwilliger, ambassadeur of zakenpartner. Door zijn social media accounts ter beschikking te stellen, stelt hij jou in de gelegenheid om via die accounts berichten in te plannen en te publiceren.
De tool bestaat uit twee onderdelen: het gedeelte voor de persoon die het account beheert en het gedeelte voor de promoters. Het eerste is Engelstalig, het tweede is er in zowel Engels als Nederlands. Alle communicatie vanuit PostSpeaker naar promoters toe (denk aan emailnotificaties) kunnen in Engels of Nederlands ingesteld worden.
Ja, je kan je abonnement op ieder moment opzeggen. Je sluit het abonnement per maand af. Als je opzegt, loopt dat nog door tot het einde van de maand.
Met PostSpeaker kun je berichten posten op accounts van bijvoorbeeld medewerkers, vrijwilligers of andere ambassadeurs die jou willen helpen. Nu zijn er wel tools op de markt waarmee dat ook kan, zoals Hootsuite en Buffer, maar daar kleven twee nadelen aan.
Ten eerste weten promoters niet wat en wanneer jij iets op hun accounts plaatst. Ze hebben dus ook geen mogelijkheid om van het delen af te zien. Daarnaast moeten ze jou hun logingegevens overdragen en moet jij daarmee handmatig alle accounts koppelen. Dat gaat nog wel met enkele promoters, met een paar honderd wordt het lastiger.
Met PostSpeaker houden de promoters volledige controle. Ze weten wat er gepost gaat worden, wanneer en waar. En kunnen een bericht eventueel aanpassen of weigeren. Ook hoeven ze geen logingegevens te delen. Ze koppelen zelf hun accounts.
PostSpeaker laat zien hoe groot je potentiële bereik is door het aantal volgers en connecties van alle ingezette accounts bij elkaar op te tellen. Daarnaast kun je zien hoe vaak er is geklikt op de link die je met je bericht hebt gedeeld. Via Google Analytics kun je bovendien per bericht zien wat de traffic en conversie is, desgewenst onderverdeeld naar social mediakanaal.
Ja, iedere promoter die deel uitmaakt van het geselecteerde team ontvangt de ochtend nadat je een bericht of meerdere berichten hebt ingepland per mail een preview. Via de button in die mail kan men in PostSpeaker de berichttekst aanpassen of een bericht afwijzen.
Via PostSpeaker kun je automatisch berichten publiceren op Twitter, LinkedIn, LinkedIn bedrijfspagina’s en Facebook bedrijfspagina’s. Het publiceren op de persoonlijke Facebook accounts gaat niet automatisch. Op het moment dat een bericht geplaatst moet worden, ontvangen promoters een uitnodiging per mail om dat bericht op hun Facebookpagina te delen. Dat kan door op de button in die mail te klikken.