Wil jij medewerkers inzetten om op een authentieke manier de merkboodschap over te brengen op bijvoorbeeld LinkedIn? Met PostSpeaker heb je daarvoor het beste gereedschap in handen.
Met PostSpeaker houd je grip op wat je communiceert op social media. Je medewerkers delen de juiste inhoud, op de juiste sociale netwerken en op het juiste moment.
Als je kan beschikken over de social media accounts van je collega’s heb je een veel groter organisch bereik. En dat niet alleen, jouw posts komen bovendien geloofwaardiger en betrouwbaarder over dan wanneer je ze zou sponsoren.
Met PostSpeaker hoeven je medewerkers niet voor je te delen, dat doen wij voor ze. Zodat iedereen zich kan focussen op zijn of haar kerntaken.
Optimaliseer je marketingstrategie en leer welke berichten, kanalen en promoters de meeste mediawaarde, traffic en conversie opleveren.
Uit onderzoek van Cisco blijkt dat posts van werknemers 8 x meer betrokkenheid genereren dan posts van hun werkgevers.
Stel, je organisatie heeft 1.000 volgers op LinkedIn en 50 collega’s willen je berichten delen. Als zij gemiddeld 300 unieke connecties hebben, dan is je potentiële bereik op LinkedIn minimaal 16.000.
Van 1.000 naar 16.000 klinkt mooi, maar hoe zorg je ervoor dat die collega’s keer op keer je berichten gaan delen? Want vaak heeft men geen tijd, vergeet men te delen of vindt men het te veel gedoe.
PostSpeaker neemt al die moeite uit handen. Zodra je collega’s aan boord zijn, gaat delen vanzelf*. Ze hoeven enkel iets te doen als ze een bericht willen aanpassen of niet willen delen.
* M.u.v. Facebook persoonlijke pagina’s.
How you save 98% on the costs for sponsored content
From sharing is caring to caring for sharing
The disastrous consequences of not having a social sharing strategy