Profileer je als werkgever en kom in contact met topkandidaten door vacatures en verhalen te delen via het sociale netwerk van jouw meest betrokken werknemers.
Laat jouw werknemers een authentiek beeld schetsen van hoe het is om voor jullie organisatie te werken en beloon ze voor het delen en aandragen van kandidaten.
Vacatures en verhalen delen via het sociale netwerk van je werknemers bespaart je aanzienlijk in de kosten voor online werving en wekken meer vertrouwen dan een personeelsadvertenties.
Met PostSpeaker hoeven je werknemers niet voor jou te delen, dat doen wij voor ze. Zodat zij zich kunnen focussen op hun belangrijkste werkzaamheden.
Monitor de resultaten van gedeelde verhalen en vacature en breng in kaart welke collega’s zorgen voor de meeste mediawaarde, traffic.
Bedrijven die verkopen via social media halen 119% meer rendement uit hun investering in vergelijking met traditionele verkooptechnieken.
Stel, je organisatie heeft 1.000 volgers op LinkedIn en 50 collega’s willen je berichten delen. Als zij gemiddeld 300 unieke connecties hebben, dan is je potentiële bereik op LinkedIn minimaal 16.000.
Van 1.000 naar 16.000 klinkt mooi, maar hoe zorg je ervoor dat die collega’s keer op keer je berichten gaan delen? Want vaak heeft men geen tijd, vergeet men te delen of vindt men het te veel gedoe.
PostSpeaker neemt al die moeite uit handen. Zodra je collega’s aan boord zijn, gaat delen vanzelf*. Ze hoeven enkel iets te doen als ze een bericht willen aanpassen of niet willen delen.
* M.u.v. Facebook persoonlijke pagina’s.
How you save 98% on the costs for sponsored content
From sharing is caring to caring for sharing
The disastrous consequences of not having a social sharing strategy